از وقتی که وارد دانشگاه شدم و چشمم افتاد به تعداد زیاد منابع تخصصی و حجم بالایی که داشتن، دنبال راه میانبری گشتم برای یادگیری.

بخاطر همین شروع کردم به خلاصه نویسی به سبک خودم : مهمترین مطالب در کمترین زمان با بهترین نتیجه!
اینجوری بود که شب امتحان خیالم راحت بود میتونم توی فقط چندساعت، همه نکات کتاب رو توی چندصفحه، بخونم و مرور کنم و با تسلط برم سرجلسه امتحان و همیشه بهترین نتیجه رو بگیرم : قبولی ارشد با استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان دانشگاه فردوسی، قبولی کنکور دکترای تخصصی وزارت بهداشت با رتبه ۳ و قبولی امتحان جامع انستیتو روانپزشکی تهران با رتبه ۱٫
البته اینم بگم که خلاصه های من همیشه طرفدارای زیادی بین همکلاسی هام داشت و بهم میگفتن خدای خلاصه نویسی😀

بعدشم که شروع به تدریس کردم، دانشجوهام استقبال زیادی از خلاصه ها میکردن برای قبولی توی کنکور ارشد و دکترا.
سال ۹۸ بود که بعد ۱۰ سال تدریس توی دانشگاه های وزارت علوم و بهداشت، بفکر تاسیس آکادمی افتادم براساس اصول اخلاقی، آموزشی و حرفه ای که فضایی برای پیاده سازی ش توی دانشگاه نمی دیدم. شروع کردم به تدوین طرح درس های اصولی که یک دانشجوی روانشناسی برای درمانگر شدن باید یاد بگیره. از دانشگاه انصراف دادم و مشغول تدریس توی آکادمی شدم که با شروع کرونا و تغییر فضای آموزشی، ایده تولید فلش کارت ها بر اساس خلاصه هام و برگزاری دوره های آموزشی آنلاین و آفلاین اومد سراغم. اینطوری میتونستم به دانشجوهای بیشتری توی مسیر پر پیچ و خم و طولانی درمانگر شدن، کمک کنم. برای پیاده سازی این ایده بزرگ، دنبال افرادی گشتم برای تیم آکادمی، که علاوه بر دانش و تخصص، شهامت به واقعیت درآوردن رویاهاشون رو داشته باشن و اینطوری بود که ما کار رو شروع کردیم بعد از ۳سال تلاش مستمر تیم، بالاخره ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ دو تا محصول ارزشمند آماده ارائه شد: فلش کارت کاپلان و مارنات! و این تازه آغاز راهی بود برای تولید محصولات متنوع دیگه که نیازهای مختلف دانشجویان روانشناسی رو در مقاطع مختلف برآورده کنه و مورد استفاده درمانگران و مدرسان حوزه سلامت روان هم قرار بگیره.
ارزش های ما در آکادمی، دانش به روز و کاربردی، صداقت و مسئولیت پذیری در ارائه خدمات آموزشی و حرفه ای، تلاش مستمر برای بهتر شدن و در دسترس قراردادن آموزش ها برای تمام افراد علاقه منده که مسیر سخت رشد رو برامون لذت بخش میکنه.

دکتر لیلا امیرپور

مدیریت آکادمی

مهندس بیژن احسانی

امور اداری

مهندس نوید تبریزی

امور نرم افزاری

حانیه کوهستانی و رامین باقرزاده

امور فروش و پشتیبانی

سمیه واعظ

امور گرافیکی